Bloggbild

Bloggbild

måndag 6 juni 2011

Lata dagar

Hemma efter nästan en vecka i Skåne-land hos min syster.
Jag och Calle åkte ner i Tisdags förra veckan och kom hem igår kväll.
Underbart att bara komma bort lite, fast jag saknade hästarna. Mer än jag trodde faktiskt.
På vägen ner la min gamla trotjänare till mobil av helt.. Har haft den i över 2 år och så kasta den bara sådär in handuken och trilla av pinn.
Fast det va skönt att hon dog så snabbt och slapp lida det sista, min lilla rosa hederliga knapp nalle.
Fick alltså lite hastig och lustigt skaffa mej en ny och eftersom jag inte hade någon bindningstid och har 3:s "Total" abonnemang med fast pris varje månad, så kunde jag välja vilken mobil jag ville utan att det kostade mej ett öre mer.
Har nu blivit med Iphone 4.
Gillar den faktiskt riktigt mycket förutom att den är så stor och inte får plats i rid tajtsens mobil ficka..
Har beställt en mobil hållare som just är till för iphone. Fanns inte i lila så jag fick nöja mej med rosa :)


Har givetvis beställt lila skal till den så ni behöver inte hetsa upp er!
Annars har vi mest hängt på den fantastiskt vackra stranden i Lomma och stekt och bränt dö fläsk.
Vi va på galej i Malmö i Lördags, uppklädda till tänderna fast ändå helt fel uttryck, då vi hade så minimalt med tyg på oss som nästan bara är möjligt.
Inga bild bevis på det, då obehöriga skulle kunna missta oss för nått helt annat än dom fina flickor vi är :D.
Man måste få slampa till sej lite ibland och vad passar bättre än i en stad där ingen vet man är och många andra går klädda likadant :) :)


Iallfall
Sammanfattar vistelsen i bilder :)

Min syster Lindas, psykologi examen


Strandhäng på Lomma Beach


Syster spiror

 
Bi-atches on da be-ach


 Dalby stenbrott. Så vackert!


Calle vid Dalby stenbrott

Väl hemma så har jag idag, förutom att nästan avlidit i värmen, ikväll ridit på Hero, tillsammans med Ingrid.
Har saknat henne faktiskt. Och hennes busiga man :).
Och när jag är på hemmaplan saknar jag min finaste syster.

I helgen som kommer ska jag o Hero Pero, Ingrid o Strax, och Sofia o Bandy åka ut på ridutflykt igen.
Mot Öglunda och rida i kuperad terräng.
Härligt!

Nu, sova.
Om det går i värmen. Hatar att sova när det är varmt..

Rock On, alla blek ansikten därute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga ben och fötter :P Vilka är dina :)