Bloggbild

Bloggbild

fredag 4 november 2011

Calle i ett nötskal

Har en sån där skön massage vibrator med tre armar som är helt suverän, trots sin storlek.
Köpte en sådan till Ingrid i present när hon fyllde år men när hon berätta hur bra den va när vi plasta hö och vi fick ont lite här och var, så va jag ju tvungen att skaffa mej en egen. Lila förstås.
Calle gillar INTE denna tingest utan tror den ska hoppa upp och bita honom i rumpan för han ballar ur något så pass till vida när man lägger den på golvet.
Han far omkring som det torra skinn han är och skäller och härjar.
Roligt är det iallafall. Film på detta :D

TokHund!

Kan ju även passa på att lägga ut filmen från när vi plasta småbal, för nån månad sen, om någon är intresserad. (Johan förmodligen)
Ingrid och jag är okrönta drottningar på detta vill jag lova!

♫ Plasteri, Plastera, Plasta Mera! Scha la la la la la la ♫

Och när jag ändå har en privat film festival kan jag bifoga en snutt när Hero - The Man,  lärde sej äta ur foderbordet.

"Huga!"

Jag fick helt enkelt sätta mej innuti och locka honom. Han är inte vad man i hästarnas värld kanske skulle kalla en råbarkad karlakarl.. Att han dessutom är konstaterat homosexuell kan ju bidra. Hero gillar inte ston, något vidare värst. Valackar däremot.. Men han är en player. Han hittar en ny kärlek på nästan varje tävling.
Så håll hårt i era grabbar utan nötter, ute på tävlingarna nästa år ;). Annars kommer Casanovan Hero Pero och stjäl hjärtan!

I helgen händer det grejer må jag säga!
Mer om det efteråt
Dumma, stygga, mej som läskas, jag vet :)

Rock On!

Inga kommentarer: