Bloggbild

Bloggbild

måndag 30 december 2013

Trasig

Årets jul-Calle-kort på bloggen kom lite i glömska eftersom den här julen och alla andra jular efter denna, aldrig kommer bli detsamma då våran älskade Mamma gick bort veckan före jul. Jag lever och jag andas men jag känner mej som en robot som går omkring och finns fast jag inombords känner mej död. Allt vackert har tappat lystern och det känns som om jag aldrig kommer skratta från hjärtat igen. Jag har gått sönder och inget kan göra mej helt hel och riktigt lycklig igen. Utan stöd från min syster, mina vänner, grannar, djur och framförallt från Linus så hade jag nog valt att inte själv vakna upp igen. Jag älskar dej så lilla Mamma. Min fina, fantastiska, underbara lilla Mamma :(

1 kommentar:

Frida/Grottmongot/Nissensomintekundetanka sa...

<3 dig Emma. Du vet att jag alltid finns här oavsett hur du mår :-*