Bloggbild

Bloggbild

fredag 25 januari 2013

Fnyfiken

Jag är den absolut nyfiknaste människa jag känner och om ni arma läsare där ute ens var i närheten av hur jag är så skulle ni spricka fnyfikenhet om ni visste vad mycket roligt som händer med och runt omkring fröken Bulbäng. Bulbäng är ett smeknamn som Johan (givetvis) har kommit på. Han har "Johan-modifierat" mitt efternamn om ni undrar vart det kommer i från. I alla fall, om jag inte får berätta för hela världen snart så exploderar jag men jag vill ändå vänta till allt är "klarrt och betarrt" så jag inte jinxar allt.

"You just need some Princess Magic" :)
 
 
Nu ska jag försöka sova. Men det är sååå mycket att tänka på och planera att jag känner mej som ett barn kvällen innan julafton. Jag är glad att jag har mina fina, fantastiska vänner att dela min glädje med i alla fall. Igår var Fjida (Frida) här och hälsade på och red på Hero. Idag var jag Jingjid (Ingrid) och Jujika (Ulrika) på äventyr och imorrn ska jag äntligen träffa Fija (Sofia) efter alldeles för lång tid. Och så givetvis bönan Elinor som får stå ut med sms-terror varenda kväll. Med detta nämnt och för er som vet vilka dessa tjejer är kan ni nog gissa er till temat på hemlighetsmakeriet :D

Sov så gott, allahopingar :)






Inga kommentarer: