Bloggbild

Bloggbild

måndag 9 maj 2011

Dålig uppdatering..

Det har varit så mycket senaste veckan att jag inte hunnit skriva på min lilla, lila blogg..
Orkar inte nu heller egentligen eftersom jag är tant och måste försöker lägga mej i tid.

Har hunnit med en hel del.
Bland annat;
Flyttat hästarna till himmelriket på jorden.

Bete!

Har varit funktionär på Hökensås ritten.
Ingrid och Strax tävlade en T50 vilket dom klarade jättefint i värmen.

Spanar läckert träns med blivande färg till Paxzina.

Har varit med Paxzina på kliniken hos resident Svanstedt på Bjertorp.
Och så har jag förstås ridit en massa på Hero Pero.
Laddar för A9 ritten i Kristinehamn, Söndagen den 22 Maj. En T80.
Paxzina får hoppa Clear Rounden på Lördagen eftersom hon inte känts helt hundra det senaste.
Skynda långsamt ,långsamt, hon är ju bara en bebis. Nästan :).

Men en liten film kan jag bjuda på.
Från en lummig stig i Ekby där hästarna nu står.
Awsome!




Har även varit upprörd över skit snackande människor på jobbet men det har gått över och är glömt och borta.
Tänkte dra ett långt inlägg här i Måndags, om just detta, men jag valde att följa en av mina livs filosofier, vilket är följande;
Är man arg över något ska man låta det gå två dagar.
Är man fortfarande lika arg så kan man göra något åt saken.
Har det gått över, vilket det oftast har gjort, har man sparat en hel hög med energi man annars slösat på en massa drama i onödan.
Lätt som en plätt!

Nu, sova, vilket är ett av mina största mål i livet känns det som..
Fast jag får nästan aldrig göra det :)

Rock On!

4 kommentarer:

Sofia och Bandy sa...

Tack för trevligt sällskap i lördags :-)
...om nu både Hero och Bandy ska ta det lilla lugna inför A9 så kanske vi kan ses för en gemensam skrittrunda någon dag? Längs kanalen, innan den invaderas av turister nu kanske?

Emma sa...

Ja ja ja!
Kan du i helgen?
Kram!

Sofia och Bandy sa...

Lite tight i helgen, men lördag eftermiddag fungerar för mig. Jobbar till 12, men ca 14-14.30? Vart parkerar vi?

Emma sa...

Det blir kanoners!
Vi kan parkera där jag hade hästarna förut. Vid sötåsen typ fast lite längre bort.
Kolla din meil. Har meilat mitt mobil nummer.
Kram