Bloggbild

Bloggbild

onsdag 27 februari 2013

Ytterligare fler sponsorer

Vi i teamet är så glada att få ytterligare stöd mot toppen. Denna gång från världens bästa veterinär Karolin "Kina" Wahn och gänget på hennes klinik här i Ekby. Tack Norra Skaraborg Veterinärstation! Det är så himla lyxigt att ha så kompetenta och fantastiskt duktiga veterinärer bara några kilometer härifrån. Kina är verkligen helt outstanding, alla kategorier. Henne kan ni träffa på klubbens tävlingar där hon dyker upp som tävlingsveterinär.

 
Vi vill oxå tacka Ingegerd "Puman" Alsterhäll på Ekby Curly Horses för deras stöd. Inte nog med hackamoret jag fick till Linas träns, jag har dessutom fått fri tillgång till hennes Montsegur-sadel som är som en dröm att rida i!



När man är med om traumatiska händelser i vardagen så är man så himla tacksam att man är omringad av så fina människor/grannar/vänner. Jag blir alldeles rörd när folk stödjer mej på min väg mot toppen och när mina vänner och min sambo hjälper mej med bestyren när jag är sjuk. Ni är bäst!