Bloggbild

Bloggbild

lördag 16 april 2011

Lycka!

Dagens tävling slutade ganska oväntat och över all förväntan.
Är precis hem kommen och helt slut så jag skriver mer om den imorrn.
Men min fina, älskade, underbara Hero briljerade och gjorde sin matte stoltare än stoltast.
Skulle ju novis kvalificera och fick alltså inte ha en snitt hastighet som va snabbare än 16 km/h så jag räknade inte med placering över huvudtaget.
Men det flöt på så bra och han kändes så himla fin, så det slutade med en andra plats!!
Plus att jag klarade hastighets gränsen för novis kval.
Plus att det nu är officiellt att jag ska tävla lag SM för Billingens Distans ridklubb!!
Lycka!
Ofattbar lycka!
Mer om ritten, och bilder, vid nästa blogg tillfälle!!

Skit bild, så ni förstår vem som tagit det :)



Rock On!

3 kommentarer:

Sofia och Bandy sa...

Woaahaaa! GRATTIS!!! :-)
Pallar du med en trivselritt i morgon, eller ska vi skjuta upp det till en kväll i veckan istället?

Emma sa...

Jag och Ingrid pratade om att åka iväg nån eftermiddag i veckan, till Töreboda och klättra lite sandtag, och damma sandvägar.
Och jag har fått sår på insidan av låren av skarven på skoningen på ridbyxorna så jag är nog inte fit for fight imorrn redan :)
Men det va det värt!

Sofia och Bandy sa...

Okej, då hörs vi lite senare under veckan istället :-) Det blir toppen!
Ska bli superkul! :-)